Reklamačný poriadok
Tento Reklamačný poriadok je vydaný:
HR Business CLEANING, s.r.o.
IČ: 55 711 324
so sídlom: Bajkalská 45G, Bratislava – mestská časť Ružinov 821 05
zapísanej v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 172256/B
konajúcej: Alexander Szabo
kontaktné údaje:
email: info@luxurycleaning.sk
telefón: 02/90900200
web: www.luxurycleaning.sk
- Poskytovateľ zodpovedá objednávateľovi, že dodaná služba pri prevzatí nemá vady. Poskytovateľ zodpovedá objednávateľovi, že v dobe, kedy objednávateľ službu prevzal najmä:
- služba bola poskytnutá v dohodnutom rozsahu a dohodnutej akosti,
- v priebehu poskytovania služby nevznikla na vlastníctve objednávateľa škoda preukázateľne spôsobená poskytovateľom v súvislosti s poskytovaním objednanej služby.
- V prípade výskytu vady služby a/alebo škody na vlastníctve objednávateľa preukázateľne spôsobenej poskytovateľom v súvislosti s poskytovaním objednanej služby môže objednávateľ poskytovateľovi predložiť reklamáciu a požadovať:
- bezodkladné bezplatné odstránenie vady služby
- náhradu spôsobenej škody.
- Reklamáciu si objednávateľ uplatňuje uvedením vád a/ alebo prípadnej škody do preberacieho protokolu u osoby určenej poskytovateľom. Poskytovateľ je povinný prijať reklamáciu. Osoba určená poskytovateľom môže reklamáciu vybaviť iba bezodkladným bezplatným odstránením vady služby. V prípade, ak sa reklamácia týka spôsobenej škody, tak reklamáciu postúpi na vybavenie poskytovateľovi. Poskytovateľ je povinný objednávateľovi vydať písomné potvrdenie o tom, kedy objednávateľ právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie objednávateľ požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
- Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, poskytovateľ alebo ním poverená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z vadného plnenia. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z práv vyplývajúcich mu z vadného plnenia si uplatňuje, je Poskytovateľ alebo ním poverená osoba povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane odstránenia vady musí vybaviť ihneď, pričom v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od spotrebiteľskej zmluvy odstúpiť. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde prejav vôle objednávateľa (uplatnenie práva z vadného plnenia) poskytovateľovi.
- Právo z vadného plnenia objednávateľovi nepatrí, ak objednávateľ vadu a/alebo prípadnú škodu sám spôsobil.
- V prípade oprávnenej reklamácie má objednávateľ právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže objednávateľ u poskytovateľa uplatniť v lehote jedného mesiaca po dodaní služby.
- Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero možností, má objednávateľ.
- Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
Tento Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 01.11.2023